Главная | Регистрация | Вход | RSSВоскресенье, 23.04.2017, 12:58

Власівський ЗНВК

Меню сайта

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0





Методична робота

Педагогічний колектив Власівського ЗНВК працює над методичною проблемою «Забезпечення якості освіти  засобами   особистісно орієнтованого навчання відповідно до   нових Державних стандартів».

У Власівському ЗНВК працює три методичних об’єднання:

-    МО вчителів початкових класів та вихователів дошкільної групи (керівник Денисюк С.М., вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії);

-   МО вчителів математично-природничого   та гуманітарного циклу    (керівник    Мосенцова І.А., вчитель фізики та математики, спеціаліст  вищої    категорії);

-   МО класних керівників (керівник Мороз І.В. вчитель фізичної культури,   спеціаліст вищої категорії ).

  У ЗНВК створена методична рада на чолі з заступником директора з навчально-виховної роботи  Корнієнко С.М.. Протягом навчального року проходять засідання  з питань впровадження особистістно-орієнтованого навчання  в освітній процес, керівництва самоосвітою, атестацією  вчителів, підготовки  та результативності учнів у предметних олімпіадах, індивідуально-методичної роботи з учителями тощо.

 Вчителі початкової школи та вихователі дошкільного закладу   продовжують працювати над проблемами індивідуального підходу до учня, в основі яких – ідея розвитку дитини. Ці надбання забезпечують цілеспрямований і результативний процес навчальної діяльності, позначаються на кінцевому результаті – рівні навченості та вихованості учнів. 

       В основу роботи вчителів математично-природничого та гуманітарного циклу покладено вивчення здібностей особистості на основі раціонального і педагогічно  доцільного   застосування методів і прийомів активізації пізнавальної діяльності, самостійності, самоконтролю шляхом впровадження нових технологій навчання, використання активних форм навчальної праці. Робота методичного об’єднання   вчителів математично-природничого циклу спрямована на розвиток навчальних можливостей кожного учня, виявлення обдарованої дитини, розвиток творчого мислення учнів на уроках та позаурочний час, на удосконалення методики проведення різних видів занять та їх навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення. 

У 2015/2016 навчальному році вивчався досвід роботи  вчителя  початкових класів Денисюк С.М. з теми «Формування загальнонавчальних умінь і навичок учнів». 

 

Про підсумки методичної  роботи з педагогічними кадрами у 2015/ 2016 навчальному році  

Про організацію методичної роботи  у Власівському  ЗНВК  у  2016/2017 навчальному році

Склад МР

  

 

Засідання круглого столу

 На засіданні «Круглого столу», що відбулося 30 листопада педагогічні працівники обговорювали умови для всебічного розвитку особистості учня.

                                            

 

Засідання ШМО  математично- природничого та гуманітарного циклу

21 листопада 2016 року відбулося чергове засідання ШМО математично- природничого та гуманітарного циклу, на якому  розглядалися питання:

  1. Про педагогічне спілкувнання як компонент ефективної самопрезентації вчителя.(Коробка І.В., Глущенко А.М.)
  2. Про підсумки проведення І етапу предметних оліміпаад та участь у ІІ етапі (Мосенцова І.А.)
  3. Про розвиток творчого міркування учнів на уроках шляхом застосування інновацій (Кобзиста Т.С., Чехута Я.Л.)

  

 

Засідання

МО вчителів початкових класів та вихователів дошкільної групи

23 листопада 2016 року відбулося засідання шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів дошкільної груп, на якому розглядалися питання:

  1. Про розвиток розумових здібностей учнів як необхідну  складову формування інноваційної творчої особистості (Наскалова Л.М.)
  2. Про формування у молодших школярів умінь самоконтролю і самооцінки (Тарсукова С.Г.)
  3.  Про способи активізації   мислення дітей  дошкільного віку на заняттях в дитячому садку. (Сорока С.В)
  4. Про охоплення дітей 5-річного віку дошкільною освітою. (Авраменко О.В.)

 

Психолого-педагогічний консиліум "Дорога у 5 клас: особливості, труднощі, проблеми у наступності"

Слова В.О.Сухомлинського «Потрібно знати дитину, знати її силу і слабкості, розуміти її думки, переживання, бережно доторкнутися до її серця» стали епіграфом до психолого-педагогічного консиліуму  «Дорога у 5 клас: особливості, труднощі, проблеми у наступності», в ході  якого заступник директора  з НВР Корнієнко С.М.ознайомила  вчителів з деякими аспектами психологічних особливостей переходу дітей з початкової школи в середню та результатами досліджень  адаптації п’ятикласників. Вобговоренні взяли участь вчителі-предметники, які викладають у 5 класі.В результаті було розроблено заходи для підвищення рівня адаптації та профілактики дезадаптації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагогічні читання

 28 вересня 2016 року відбулися педагогічні читання «Скарби педагогічної думки», метою яких було   поглиблення  теоретичних знань вчителів  з питань організації особистісно орієнтованого навчання в працях  сучасних  педагогів. 

 


 

   

 

 

 
 

    

 

 


 
         



  

 


    


                             

                                                                                    

 

 

 

 

 
 
 
 
 

 

 
 

 

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Апрель 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архив записей
Друзья сайта







  • Создать сайт
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2017
    Сделать бесплатный сайт с uCoz